20 Kasım 2017 Pazartesi
 
ANA SAYFA FOTO GALERİ KIRIKKALE WEB TV İLÇE-BELDE HABERLERİ
Haber Ara  
 
İşitme Engelli Emine'nin Hedefi Olimpiyat Şampiyonluğu
İşitme Engelli Emine'nin Hedefi Olimpiyat Şampiyonluğu
Öğrenciler Oku Projesiyle Okuma Alışkanlığı Kazanıyor
Öğrenciler Oku Projesiyle Okuma Alışkanlığı Kazanıyor
KIRIKKALE’YE AİLE ÇİFTLİĞİ
KIRIKKALE’YE AİLE ÇİFTLİĞİ
Takımda kardeşlik havası oluşturduk
Takımda kardeşlik havası oluşturduk
  YAZARLARIMIZ
HER FANİNİN BİR SONU VAR
19 Ekim 2017 Perşembe Bu yazı 5189 kez okunmuştur.
 
  
Yazı boyutu : 13 Punto 15 Punto 17 Punto 19 Punto

 

Kurdun kuşun duvardaki saatin, kayanın taşın, ağacın elmanın, denizdeki balığın, havadaki kartalın, yerin altındaki yılanın azametli aslanın, börtünün böceğin kısaca her faninin bir sonu var.

Elbette Allah yapısı bunların sonu varsa kul yapısı olanların sonlarının olmaması düşünülebilir mi?

Ülkemin dört biryanında düşmanlar kol kola girmiş, nasıl Türk’ü yıpratırım, Türkiye’yi ateş çemberinin içine sokarım düşüncesi ile her gün yeni bir hamle ve yeni bir düzen peşinde fikir üretiyor.

İçte hıyanet çeteleri bölücü hainler yarım asra yaklaşan kalleşlilerini sürdürürken, yıkıcı teröristler ise her yere yayılmış ve yakın zamanda gördüğümüz gibi darbe dahil tüm hıyanetliğini sınır taşımadan yapıyor.

Hele şu yıkılan giden paktlara rağmen, hale ideolojilerinin dünyada örneği bir elin parmağı kadar kalmışken hala sol elini kaldırıp devlete meydan okuyan hainler var. Onlarda fırsat buldukça sergiliyor hainliklerini.

İşte tamda bu iç dış kalleşlikler ile uğraşırken benim güzide devletim ve hükümetim, birde suni gündemler ile kafa yoruyor.

Sanki başka konu kalmamış gibi ülkenin en önemli gündem maddesi yani ekranların ya ilk yada ikinci haberi Melih Gökçek.

Tamam, habercilik ön görmek demek. Önceden de olayları sezmek, bilmek, öğrenmek, araştırmak ve kamuoyu ile paylaşmaktır. Yani olayları olduktan sonra yayınlamak değil olmadan da haber alabilmektir. Ancak bu kadar bir konu sulandırılmaz.

Akparti liderinden Ankara Büyükşehir Belediye başkanının istifasını istedim açıklaması yok, Başkanda da istifam istendi sözlerini duymadınız. Ee derdiniz ne . bir haber yaptınız üç haber yaptınız ama her gün bu gündem olmaz ki.

Kuzey Irak olayları ve canımız Kerkük bu haldeyken, Amerika vize kozu ile bizi köşeye sıkıştırmaya çalışırken, Suriye alev alev yanıp, oradaki gruplar koca koca devletler tarafından silahlanırken ve hala Müslümanlar bu emperyalistlere maşa olurken ve Osmanlının torunları olarak ağabeylik görevi bize düşmüşken biz neyle uğraşıyoruz.

Hatta Deniz Baykal şuan ölümle pençeleşiyor. Şuan masamdaki gazetede hatta beyin ölümü gerçekleşmiş yazıyor. Ülke siyasetine beğenin beğenmeyin hizmette bulunmuş, kimine göre aykırı gelen fikirleri olsa da milliyetçi çizgide olmuş, devletini milletini seven birisi. Gündem o olsa da anlarım.

Melih Gökçek ile ilgili bugün bir yazı okudum. Güya onu eleştiren bir yazı. Neymiş efendim; Melih Gökçek belediye başkanı olduğunda daha şunlar yoktu şunlar vardı. Efendim nerdeyse asra yaklaştı onun başkanlığı. Yeter artık gibisinden bir yazı. Kardeşim halk istiyor halk. Senin ne potansiyelin var ki bu ağır eleştiriyi yapıyorsun. Hani halkın isteği oluyorsa halk istemiş seçmiş. Niye seçildi diye öyle kafaları karıştıran yazılar niye yazılıyor anlamak mümkün değil.

Efendim peki niye şimdi istifası gündemde. Eğer halk desteği kesilmişse ve yeni bir yapılanmaya ihtiyaç varsa elbette çekilir. Ve bu misyondaki adamların bir kendileri lehinde çok rahat feragat edebileceklerini gördük görüyoruz. Yani liderin durum değerlendirmesi halinde böyle bir istekte ile makamı terk edeceklerini görmemiz mümkün.

Konunun başına dönersek her fani gibi mamalarda geçicidir. Elbette bu iş buraya kadar denirse orda noktalanır. Bunu büyütmek ve farklı bir suni bir gündem oluşturmak gereksizdir.

Selam ve dua ile…


Bu yazıyı paylaş      Sayfayı yazdır    
  YORUMUNUZU YAZIN
Isminiz
Yorumunuz
Güvenlik Kodu
 
  
Açiklama :

Yorum yazarken lütfen küfür, hakaret ve suç unsuru teskil edecek ifadeler kullanmayiniz. Bu tür yorumlar editörlerimiz tarafindan onaylanmamaktadir.

  
  YORUMLAR
YALÇINKAYA  -  14-11-2017 - 23:22
Sayın Yazar Sizinle aramızda geçen yazışmalardan gocunan veya yarası olupta kaşınan bazı kişler şahsıma cevap yazma geregi duymuşlar Milliyetciliği bizler OCAKLARDA abilerimizden ögrendik ve bugüne kadar devlet büyüklerine hakaret etmedik sadece gördüğümüz yanlışları ikaz aşamasında yüksek sesle söyledik , ikazlarımıza bile tahammül edemeyecek kadar siyasi liderine körü körüne itaat etme noktasında olan siyaset ve tarih bilmezlere sadece şunu söylemek istiyorum ki. sizlere Mustafa Kemal ATATÜRK \'ün Gençliğe hitabesini tekrar tekrar okumanızı tavsiye derim. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler.
Fazlı  -  14-11-2017 - 18:28
Sayın uğurlu, sayın yalçınkaya ya cevap verme gereği duymadım. Yanlışı ile hatası ile yüzleşir diye düşündüm. Olgunuz için sağolun.
cenker uğurlu  -  12-11-2017 - 18:49
sayın yalçınkaya; haysiyet ve onur sahibi her Türk vatandaşı vatan sevgisi imamdandır mantığıyla hareket eder. sizin her türlü ortamda (facebook, haber sitelerinin yorum kısımları vb.) belli bir siyasi parti görüşünü savunan insanlara, o partiyi yöneten ve hatta devletimizi yönetenlere karşı hakarete varan söylemlerinizin varlığı aşikardır. eğer yayınlanmasından utanılması gereken söylemler varsa muhakkak ağzınıdan ve kaleminizden çıkan bu sözlerdir. Mete Han\'dan Sultan Abdülhamid\'e Türk töresinin asli unsuru Devlet yöneticilerine isyanın ve saygısızlığa müsaade etmediğini görürsünüz. Dinlerin en yücesi olan İslam dininde Peygamberimiz ve tüm İslam büyüklerinin kati değişmez unsuru Devlete ve yöneticilerine mutlak itaattir. sizden günümüz şartlarında eleştirilerini saklamanız istenemez, ancak bu eleştirilerin dozunu bu şekilde kaçırmanız milliyetçiliği ve İslamın hakkaniyetini yanlış anladığınızı göstermektedir. hakaret boyutuna girmek kimsenin haddi değildir. madem birilerinin milliyetçiliğe saldırdığını düşünüyorsunuz, o halde siz milliyetçiliğin gereklerine uygun davranacak ve insanlara örnek olacaksınız. sizin yazdıklarını paylaşan ve milliyetçiliğin ne olduğuna dair karar verme aşamasında olan bir genç; ne yazıktır ki milliyetçilikten soğur. saygılar
YALÇINKAYA  -  06-11-2017 - 21:35
Sayın Yazar hakkımda yapmış oldugunuz yakşıksız suçlamalar sebebi ile cevap yazma geregi duydum. 1.hayatımda elime 33 lük tesbih alıp çekmedim 2.Bir Bakanlıkta çalıştıgım dogru ama koridorlarında aylak aylak gezmedim 3.Devletimi ne kadar sevdiğim konusunda elime su dökemezsiniz çünkü sizde bende biliyoruz. 4.osmanlı ve Cumhuriyet tarihini ne kadar bilidiğim konusunda benimle aşıkbile aamazsınız çünkü tarihi bie size ben anlattım. HATIRLATIRIM. 5.Vatan savunması sadece elinde silah dagda gezmekle olmaz tekraren söylüyorum masa başında yapmış oldugunuz bir görevlede layıkıyla yapabilirsiniz.ve bu konuda HAYATINIZI BİLE BENİM BİR HAREKETİME BORÇLU OLDUGUNUZU ÜZÜLEREK YAZIYORUM. 6.Milliyetçiliği ayaklar altına alan ve ATATÜRK VE İNÖNÜ için 2 ayyaş diyen bir siyasi oluşumuhala savunmanız sizin ne kadar vatansever ne kadar milliyetçi oldugunuzu kolaylıkla göstermekte dir. 7.sizinle her ortamda tartışmaya hazırırm. HODRİ MEYDAN EGER BURADAN YAZIŞACAKSAK SİZE KARŞI YAZMIŞ OLDUGUM CEVAPLARIMI KEYFİ OLARAK YAYINLAMAMAZLIK YAPTIGINIZI HATIRLATIRIM
Cenk  -  31-10-2017 - 20:38
Allah vatanimizin milletimizin yar ve yardimcisi olsun
Fazlı  -  31-10-2017 - 18:19
Sayın Yalçınkaya; Galiba kendinizi çok fazla ve olduğunun çok dışında görüyorsunuz. Yorumunuz can baş üstüne ama bunda yayınlanmayacak veya cesaret gösterisi ne anlamadım. Beni bilen bilir. Her şeyden önce ben bazıları gibi elimde tesbih ile bakanlığın koridorlarında olta atıp memurluk yapmadım. Bordo beremi takıp gençlerin önüne düştüm ben. Sayın Yalçınkaya demokrasi nedir? Cumhuriyet nedir? Atatürk kimdir? Padişahlık nedir? Emin olun ben ömrü klavye başında geçmiş, her konuya bir yorum yapma sevdasında olanlardan çok daha iyi biliyorum. Sayın Yalçınkaya istersen şöyle yapalım yüz yüze gelelim kimin ne bilgisi yada bilgisizliği özlemi yada kuyruk acısı var konuşalım. Yerim belli yurdum belli kimliğim belli tipim belli. Aman senin deyiminle AKP benim deyimimle Akparti taraflısı olmayı bir aşağılık nedeni görme. Zira kimin Cumhuriyetçi, Milliyetçi veya kimin ne olduğu hakkında kimse kimsenin ne olduğunu bilmez konuşmayınca tartışmayınca...
YALÇINKAYA  -  30-10-2017 - 08:39
Sayın Yazar sizin yazınıza karşı yazmış oldugum cevabi yazıyı yayınlama cesareti gösteremediğinize göre haklı ve dogru oldugumu teyit ettiniz size teşekkür ederim.
YALÇINKAYA  -  27-10-2017 - 21:39
Sayın Yazar AKP yandaşı oldugunuzu ikrar etmekle birlikte padişahlıkla idare özleminizi anlıyorum ve tasvip etmiyorum Memlektte demokrasi varsa seçimle gelen seçimle gider sz
FAZLI  -  19-10-2017 - 19:51
Sayın Yalcınkaya; Yazılarımda şunu bunu destekliyor derken sanki benim fluğ geçistirdiğimi ima ediyorsunuz. Bizi bilen bilir birileri kısa pantolonla zıp zıp oyunları evet evet yanlış yazmadım zıp zıp davul zurna oyunlarıoynarken bizler 12 Eylül öncesi canımızı kanımızı ortaya koymuştuk. Evet şanla şerefle 5 yıl Akpartiden seçilerek aktif siyaset yaptım. Haaa bilmeyen kendi bilir bu bir. İkinci konu ise tabiki seçimle gelen seçimle gider ama sığ fikirli bazı insanın idrak zorluğu cektiği gibi ortada bir dava var ve dava adamlığı feragatı getirir bazen.
YALÇINKAYA  -  19-10-2017 - 09:23
Sayın Yazar Ankara da yaşayan bir Kırıkale li olarak yazılarınızı mümkün mertebe takip ediyorum yazılarınızda ağırlıklı olarak AKP yi destekler bir tavır içinde olduğunuz aşikar bunada saygı duyuyorum.Lakin görmezden geldiğiniz ve sişzinde yazınızın içinde ikrart ettiğiniz bir husus var Halk isterse seçer halk isterse gönderir peki bir parti lideri istedi diye beğenmediği veya istemediği belşediye başkanını özellikle vurguluyorum HALKIN SEÇTİĞİ BİR BELEDİYE BAŞKANINI canı istedi diye görevden alıyor veya almak istiyorsa demokrasi bunu neresinde madem lider seçecek lider alacaksa seçim için harcanan milletin bunca parasına yazık değilmi ayrıca madem DEMOKRASİ ile idare ediliyoruz deniyor tekrar aday yapmazsın halkta bu kişiyi bir daha oy vermez ve seçmez sizin gibi düşünen AKP lilerin demokrasi anklayışı bu kadarsa diyeceğim yok.
  
  YAZARIN DİĞER YAZILARI
  
   
 
YAZARLAR Tüm Yazarlar
Fazlı GÜVENTÜRK
İsmail Tekpınar
Şevket ÖZSOY
Nursan Gül Annaç
Kırlangıçoğlu Oktay
  
 E-GAZETE E-Gazete Arşiv
  20 Kasım 2017 Pazartesi
  
  
 ÇOK OKUNANLAR  
  
 
Sitemizden yararlanırken gizlilik ilkelerini okumanızı tavsiye ederiz.
İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tüm hakları saklıdır. 2010 - Tasarım ve kodlama :kergisi
Tel : 0318 224 34 34  -  E-mail : bilgi@kalehaber.net